چهارشنبه، مرداد ۱۸، ۱۳۹۱

قرص های توالت فرنگی

مدتهاست که برای توالت های فرنگی قرص های جامدی ساخته شده که در مخزن سیفون آب اونها انداخته میشه و این قرص ها به مرور حل میشن در آب و زمانیکه سیفون میکشین باعث ایجاد کف و رنگ و بوی خوش در توالت میشن . خیلی ها میگن این قرص ها به هیچ دردی نمیخوره و پول دور ریختنه و کارایی ندارن بجز اینکه فانتزی هست و آب رنگی میشه و .. ! اما در واقع اینطور نیست :

این قرص ها حاوی بلیچ یا ماده ضد عفونی کننده و سفید کننده قوی هستن و بجز اون مقداری هم مواد جرم گیر در خودشون دارن . زمانی که سیفون کشیده میشه , این آب مخلوط شده با این مواد , تمام سطح توالت رو تمیز و تقریبن ضد عفونی میکنه . ساختار توالت های فرنگی طوری هست که همیشه مقداری آب در مرکزش وجود داره . همین آب باعث میشه که بو از فاضلاب به بیرون نیاد و وجود این آب هم باعث ایجاد جرم و تکثیر باکتری ها و .. میشه . از طرفی زمانی که از توالت فرنگی استفاده میشه , گاهی مقداری از همین آب به بدن شما پاشیده میشه !!! حالا اگر این آب تمیز نباشه ........
این قرص ها خوبیش به همین هست که باز تا حد خیلی زیادی تمام باکتری ها رو از بین میبره . بوی خوش ایجاد میکنه . جرم رو از بین میبره و دیرتر مجبور به شستن توالت میشین و زیبایی هم ایجاد میکنه .. پس بدونین بی دلیل ساخته نشدن !!! البته انواع ایرانی اونها خاصیت جرم گیری ندارن ولی به هر حال ضد عفونی کننده هستن .

هیچ نظری موجود نیست: