جمعه، مهر ۳۰، ۱۳۸۹

بهترین مرکز چاپ عکس تهران

این مطلبی که مینویسم شاید جنبه تبلیغاتی داشته باشه ولی چون هدف از نوشتن این وبلاگ معرفی بهترین ها برای لذت بردن از زندگی هست , حیفم اومد چیزی در این باره ننویسم و همینجا هم توضیح میدم که هیچ نفع مادی ای به من نمیرسه و این فقط یک تبلیغ دلبخواه هست :

اگه به خارج از کشور رفته و در اونجا عکس هاتون رو چاپ کرده باشین متوجه میشین که یه اخلاف 90% بین کیفیت و رنگ عکس های ظاهر شده در خارج از کشور با داخل ایران وجود داره ! عکس هایی که با دوربینی یکسان عکس گرفته شدن , وقتی در ایران چاپ میشن کدر , با رنگ های مرده و غیر شفاف و گاه کم نور هستن طوریکه با اون چیزی که در کامپیوتر میبینین خیلی فرق دارن ولی عکس هایی که با همون دوربین در خارج از کشور گرفتین و در همونجا هم چاپ کردین , دقیقن برعکس عکس های چاپ شده در ایران هستن . شفاف با رنگ های طبیعی و چشم نواز و مخصوصن کاغذ عکاسی با کیفیت ! دلیل این تفاوت بزرگ , در استفاده از مواد اولیه و دستگاههای ظهور و چاپ عکس در ایران هست .
مرکز چاپ عکس کودک که یک مرکز بسیار بزرگ و پیشرفته و با دستگاههایی در حد چاپخونه های مدرن صنعتی هست , هر جور عکسی رو با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب و ارزون در زمانی بسیار کوتاه برای شما چاپ میکنه . این آتلیه عکاسی اونقدر معروف هست که مشتریانش رو تنها دانشجویان عکاسی , هنرمندانی که میخوان نمایشگاه عکس برگزار کنن , خبرنگاران , عکاسان سینمایی و عکاسانی که در کار تهیه عکس از مجالس عروسی و تولد و .. هستن تشکیل میده . استفاده از دستگاههای پیشرفته , کامپیوترهای اپل و ... باعث شده که مشتریان این آتلیه عکاسی خاص و همگی حرفه ای باشن و کمتر مشتری آماتوری این آتلیه رو میشناسه و یا بهش مراجعه میکنه . توصیه میکنم فقط یکبار عکس هاتون رو بدین اینجا چاپ کنه تا متوجه تفاوت ها بشین . آدرس هست :

خیابان کریم خان به سمت میدان هفت تیر – خیابان حسینی یا خردمند شمالی – روبروی بیمارستان تهران – پلاک 21 . شماره تلفن : 88826312 – 88844641 – 88813257 .

ضمن اینکه هر اندازه عکس از پوستر تا سایز آلبوم و یا عکس های متری و ... در اینجا چاپ میشه و فروشگاهی هم داره که به فروش تجهیزات عکاسی میپردازه .

هیچ نظری موجود نیست: