سه‌شنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۹۱

آب میوه شفا بخش

میوه های زیادی هستن که خاصیت شفا بخش دارن و مثل دارو عمل میکنن و بدون هیچ عارضه ای در تندرستی بدن ما اثر مستقیم میذارن . اما ترکیب بعضی از میوه ها و گیاهان با هم , نوشداروهایی رو ایجاد میکنه که باعث میشه بدن شما بسیار کمتر دچار بیماری و فرسودگی سلولی بشه . در زیر روش تهیه یک نوشیدنی شفا بخش رو به شما آموزش میدم . با اینکه این نوشیدنی بسیار بدمزه و تند هست اما اثر اونو بعد از چند روز نوشیدن میتونین متوجه بشین . با کمک این نوشیدنی سرماخوردگی و ضعف جسمانی و بی خوابی و بعضی بیماری های گوارشی کلن به سراغ شما نمیاد :

مواد مورد نیاز :

- ریشه زنجبیل : یک عدد کوچیک .
- هویج درشت : دو عدد .
- سیب : یک عدد .
- خیار : یک عدد .
- لیموی شیرازی : یک عدد با پوست !
- فلفل قرمز تند : یک عدد کوچک .
- کرفس : یک ساقه بزرگ .

روش تهیه :

تمام این مواد رو توی آبمیوه گیری ریخته و آب بگیرین و بنوشین . تند هست و بدمزه . وقتی اینو مینوشین تمام بدن شما گرم میشه و انرژی خاصی احساس میکنین . بهتره این نوشیدنی روزانه و مرتب استفاده بشه . بعد از چند روز خودتون حس میکنین بدنتون چقدر شاداب و سر زنده و پر انرژی تر از گذشته شده . این نوشیدنی خاصیت پاک کنندگی سموم از بدن رو داره و هر کدوم از این میوه ها و سبزیجات روی یک یا چند ارگان بدن اثر مستقیم میذارن . برای نمونه زنجبیل روی معده و روده و پاکسازی و رقیق شدن خون و اثر ضد سرطانی و هزار و یک اختلال دیگه اثر موثر داره , فلفل قرمز روی پاکسازی رگ ها و تند شدن جریان خون و عرق کردن پوست . کرفس روی پاکسازی مثانه و کلیه و با خاصیت سم زدایی کامل بدن و ...

** نکته : افرادی که دچار بیماری های قلبی و  کلیوی و فشار خون بالا و ناراحتی های گوارشی هستن با احتیاط از این نوشیدنی استفاده کنن . هر چند در طب سنتی تمام این سبزیجات شفابخش هستن اما بهتره شرط احتیاط رو رعایت کرد .

هیچ نظری موجود نیست: