دوشنبه، اسفند ۰۹، ۱۳۸۹

چطور رسوب رگها رو پاک کنیم

بیشتر ما در طول عمر خودمون بر اثر تغذیه نامناسب دچار ضایعاتی در بدنمون میشیم که مهمترین اونها تنگ شدن رگها یا رسوب کلسترول بد یا LDL در رگهاست . مصرف زیاد چربی , سیگار کشیدن , نوشیدن مشروبات الکلی به مقدار زیاد , مصرف غذاهای حاضری یا فست فودها مخصوصن کالباس و سوسیس و سوخاری ها و ... همگی میتونن به مرور زمان باعث بالا رفتن چربی خون و افزایش کلسترول و در پی اون افزایش فشار خون و بسته شدن یا تنگ شدن رگها و بیماری قلبی و مرگ بشن ! نتیجه فقط یک چیزه . یا سکته قلبی یا سکته مغزی که در صورت نجات شما , ممکنه به حالت فلج یا نیمه فلج باقی عمرتون رو سپری کنین .. مصرف داروهای شیمیایی هم با اینکه کمک کننده هستن , ولی درمان کننده نیستن و تنها باعث پیشگیری میشن و از طرفی چون شیمیایی هستن , مسلمن دارای عوارض ناخوشایندی هم هستن و از طرفی یک درد رو خوب میکنن و از طرف دیگه , دردهایی رو ایجاد میکنن . راه حلی رو که در اینجا آموزش میدم به تازگی توسط متخصصین آلمانی کشف شده و یک روش کاملن طبیعی و بدون عارضه و بسیار موثر هست برای پاک کردن رسوب از رگ ها و از بین بردن کلسترول و چربی خون به این شرط که پرهیز غذایی و فعالیت بدنی بعد از اون حفظ بشه !! یعنی تصور نکنین وقتی این روش رو انجام دادین , میتونین بشینین کلی کله پاچه بخورین !!!!!!!

مواد لازم :

- سیر خام حبه شده : سی عدد .
- لیموترش تازه : پنج عدد .
- آب : یک لیتر .
- قابلمه برای جوشاندن .

روش تهیه :

ابتدا سی حبه سیر رو پوست میکنیم . دقت کنید منظورم سی سر سیر نیست و سی حبه یا دانه سیر هست ! سپس لیمو ها رو از وسط نصف کرده و با دقت تمام هسته های اونها رو در میاریم . حالا سیرها و لیموها رو داخل مخلوط کن یا میکسر میریزیم . لیموها باید با پوست باشن ! منظور از لیمو , لیموهای زرد رنگ درشت هست نه لیموهای کوچک با پوست سبز که لایم هستن و در ایران به اشتباه به اونها لیمو گفته میشه !!! وقتی سیر و لیموها بصورت خمیر و پوره در اومدن , یک لیتر آب رو در قابلمه ریخته و معجون رو بهش اضافه میکنیم و زیر قابلمه رو روشن میکنیم و میذاریم جوش بیاد . دقت کنید !!! فقط یکبار این مواد باید جوش بزنه . همین که یک جوش زد زیرش رو خاموش میکنیم و میذاریم سرد بشه . زمانیکه سرد شد , با دقت صاف میکنیم و سپس مایع به دست اومده رو در شیشه ریخته و در یخچال نگهداری میکنیم .

روش مصرف :

به مدت سه هفته , روزی نصف یک استکان از این معجون رو باید بنوشین . چه قبل از غذا یا بعد از غذا , فرقی نمیکنه . هر زمان که دوست دارین ! نکته جالب اینکه دهن شما به هیچ وجه بوی سیر نمیگیره پس با خیال راحت بنوشین . بعد از سه هفته , مصرف رو قطع کرده و هشت روز صبر کنین . بعد از هشت روز دوباره به مدت سه هفته بنوشین و تمام . رفت تا سال آینده .. شما در طول مصرف کاملن حس میکنین که چقدر احساس سبکی دارین و بدنتون شاداب میشه و سرحال و انرژی عجیبی حس میکنین . عوارض کلسترول بالا مثل تار شدن دید و گرفتگی و سنگین شدن گوش و خیلی عوارض دیگه , همگی با این معجون از بین میرن ! فقط یکبار امتحان کنین و نتیجه ش رو ببینین ...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

such a lovely vebsite. thank you for everything