سه‌شنبه، خرداد ۰۷، ۱۳۹۲

جت واش – Jet Wash

بعضی دستگاهها هستن که میتونن کاربرد دوگانه داشته باشن . یکی از این دستگاهها جت واش هست که بیشتر براش شستن اتومبیل و موتور ماشین و کار در کارواش کاربرد داره اما میشه ازش استفاده های جالب تری کرد :

جت واش دستگاهی اندازه جارو برقی هست که با نیروی برق و آب کار میکنه و برای شستشو بکار میره . کسانیکه خونه های حیاط دار و ویلایی دارن بخصوص کسانی که ساکن اروپای شمالی و یا شمال ایران هستن , همیشه با یک پدید آزار دهنده روبرو میشن و اونم ایجاد جلبک های سبز رنگ روی سطح موزائیک و یا سنگ فرش های خونشون هست . یا کسانیکه استخر دارن یا حوض یا آبگیر تزئینی , وقتی آبش رو میخوان عوض کنن , با مشکل شستن خزه ها و جلبک های سبز روبرو هستن و میدونین که چقدر سخته برس کشیدن اونها ! بعضی ها هم از مواد شوینده قوی استفاده میکنن مثل بلیچ و وایتکس و اسید و ... که این مواد تنها به طبیعت صدمه وارد میکنه و آبهای زیر زمینی و گیاهان و حتا چمن رو آلوده میسازه . 
 
 
 بهترین روش پاک کردن این سطوح استفاده از Jet Wash جت واش هست . وسیله ای که با وصل کردن شلنگ آب بهش , با داشتن یک کمپرسور برقی قوی آب رو با فشار بسیار زیادی بیرون میده و میشه باهاش تماس سطوح رو بدون نیاز به شوینده های آلوده کننده به سادگی و با سرعت بسیار بالا پاک و تمیز کرد . با خرید یکی از این دستگاهها و استفاده کردن از اون متوجه سادگی کار و اثر بخشی اون خواهید شد . در زیر فیلمی از چگونگی پاک کردن سطح سیمانی با استفاده از جت واش رو قرار دادم :
 

هیچ نظری موجود نیست: