یکشنبه، اردیبهشت ۱۳، ۱۳۸۸

برنزه کردن پوست

اگه شما هم جزو اون دسته از افرادی هستین که تب شکلاتی شدن و برنزه شدن به شما هم سرایت کرده و هوس کردین رنگ پوستتون رو شکلاتی کنین , ولی نه پول دستگاه سولاریوم رو دارین و هم اینکه از سرطان پوست وحشت دارین , روش های جالبی هست که میتونین به سادگی به منظورتون برسین بدون اینکه پوست بدنتون آسیب ببینه و یا دچار بیماری های وحشتناکی مثل سرطان بشین و یا پول زیادی خرج کنین :

- ترکیب ماست و حنا : یکی از بهترین مواد برنزه کننده پوست هست . کافیه یک فنجان ماست رو با مقدار یه قاشق مربا خوری حنا ترکیب کرده و به پوست قسمتهایی که مایل هستین برنزه بشه بمالین و بسته به مقدار تیرگی پوست بذارین روی پوست بدنتون بمونه و بعد پوست رو بشورین و میبینین که پوستتون کاملن شکلاتی شده !

- ترکیب روغن بچه و آب نمک : این هم یک روش دیگه برای برنزه شدن پوست هست . قسمت هایی از بدنتون که میخواهین برنزه بشه رو روغن بچه جانسون بمالین و بعد در داخل یک افشانه , کمی آب و نمک درست کنین و زیر آفتاب قرار بگیرین و به قسمتهایی از بدن که روغن مالیدین آب نمک اسپری کنین . بعد از 10 دقیقه میبینین پوستتون کاملن برنزه میشه !

- ترکیب روغن زیتون و قهوه ترک : این دو ماده هم باعث تیره شدن پوست میشن و البته برای پوست هم مفید هستن .

روش های دیگه هم استفاده از کرم های مخصوص برنزه کردن پوست هست که البته همگی اینها روش های خیلی بهتر و بهداشتی تر و سالم تری هستن به نسبت ساعتها قرار گرفتن زیر اشعه آفتاب و یا رفتن زیر دستگاههای سولاریوم که هر دو باعث التهابات پوستی و در دراز مدت سرطان پوست میشن و پوست رو خشک و حساس و آسیب پذیر میکنن .

۱ نظر:

یاس گفت...

با اجازه، با ذکر منبع در وب www.yass-e-sefid.com میذارم..